
En aquesta conversa, dos autors essencials del fantàstic ens endinsen en les múltiples cares d’aquest gènere. Ricard Ruiz Garzón ens presenta Wollstonecraft. El principi és sempre avui, una obra que combina història i fantasia amb una mirada feminista que convida a la reflexió.
Anna Starobínets, amb El gual de la guitlla, aporta una visió intensa i poètica del fantàstic contemporani, explorant els límits entre la realitat i la imaginació.
Junts dialogaran sobre les potencialitats creatives dels gèneres fantàstics, la seva capacitat per reflectir problemàtiques socials i la seva força per transformar la percepció del món. Una oportunitat única per descobrir com el fantàstic esdevé una eina poderosa de narració i experiència literària.
Participen: Ricard Ruiz Garzón i Anna Starobínets
Presenta: Karen Madrid
Wollstonecraft. El principi és sempre avui (Ricard Ruiz Garzón), Mai Més
El gual de la guitlla (Anna Starobínets), Mai Més
Foto Anna Starobínets © Anna Dalinova