- A hores d’ara, a l’espera de xifres definitives, les vendes han crescut un 20% respecte l’any passat
- Les prop de 300 activitats programades han tingut una gran acceptació entre el públic, consolidant La Setmana com el gran festival del llibre en català
- L’organització valorarà en els propers dies quina és la millor ubicació per la 43a edició, que tindrà lloc al setembre de 2025
La Setmana del Llibre en Català, el gran espai de trobada entre lectors, editors, llibreters i autors, tanca avui la seva 42a edició amb dades molt positives a nivell d’assistència i de vendes.
Tenint en compte l’afluència de públic i el resultat provisional a nivell de vendes, l’organització calcula que més de 100.000 persones han visitat La Setmana entre el 20 i el 29 de setembre, atretes per l’àmplia oferta de llibres en català i les activitats programades per a tots els públics, amb presentacions, debats literaris, concerts, tallers, itineraris literaris, recitals de poesia, signatures d’autors, taules rodones i converses, entre altres. Pel que fa a les vendes, a l’espera de tancar les xifres definitives, les vendes han crescut un 20% respecte a l’edició 2023. Aquestes xifres consoliden el festival del llibre en català com l’esdeveniment cultural referent del país i corroboren la vitalitat i bona salut del sector del llibre en català. Aquesta edició, la Setmana ha canviat la seva ubicació habitual, traslladant-se del Moll de la Fusta al Passeig Lluís Companys. Aquest canvi ha fet necessari reduir l’espai i ajustar el format però alhora ha permès situar La Setmana en ple centre de la ciutat, arribant així a molta més gent. A més, el fet de coincidir amb les festes de la Mercè ha permès als visitants poder celebrar la Festa Major de Barcelona envoltats de llibres i amb una extensa programació d’activitats.
|