

En Profit Editorial iniciar el nostre camí el 1984, especialitzant-nos en la publicació de continguts management. Uns anys després, el 1997, ampliem horitzons amb el segell Amat, enfocat al llibre pràctic. Els objectius de l'editorial sempre s'han basat en valors com la transmissió de coneixement, el rigor dels continguts i la vocació de servei. La línia Profit compta amb una cartera d'autors i col·laboradors de reconegut prestigi nacional i internacional, destacant professors de les principals escoles de negocis, com Harvard Business School, Columbia Business School, Institut Lean Management, London Business School, Wharton School, ESADE, IESE , UPF o EADA, entre d'altres.
49-50
En Profit Editorial iniciar el nostre camí el 1984, especialitzant-nos en la publicació de continguts management. Uns anys després, el 1997, ampliem horitzons amb el segell Amat, enfocat al llibre pràctic. Els objectius de l'editorial sempre s'han basat en valors com la transmissió de coneixement, el rigor dels continguts i la vocació de servei. La línia Profit compta amb una cartera d'autors i col·laboradors de reconegut prestigi nacional i internacional, destacant professors de les principals escoles de negocis, com Harvard Business School, Columbia Business School, Institut Lean Management, London Business School, Wharton School, ESADE, IESE , UPF o EADA, entre d'altres.
49-50
Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com les galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el vostre consentiment per a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No donar el consentiment o retirar-lo pot afectar negativament certes característiques i funcions.